Cпецпроекти

Oh My Look! став сервісом оренди гардеробу і запустив проєкт, присвячений усвідомленому споживанню


Карантин став поштовхом для оновлень, які Oh My Look! планував протягом 2020 року. На карантині сервіс оренди суконь оновився і став сервісом оренди з новим розширеним асортиментом одягу і аксесуарів, вигідними умовами оренди, абонементами на бізнес-гардероб і капсульними колекціями в подорож.

На підтримку своїх змін бренд запустив соціальний діджитал-проєкт #ПривычкаБытьОсознанным, присвячений навику розумного споживання та ролі його амбасадора. Серед його учасниць – Маша Єфросиніна, Катя Сільченко, Надя Дорофєєва, Ірина Горова, Джамала, Лєра Бородіна та Олена Зеленська.

Героїні поділилися своїм ставленням до усвідомленого споживання, показали гардероб і передали свій одяг у сервіс оренди. Тепер будь-який клієнт може прийти в Oh My Look! і взяти напрокат сукні із червоної доріжки, музичного кліпу або офіційної церемонії.

Фотографувала героїнь Марина Карпій дистанційно зі своєї квартири у Тбілісі.

Перша леді Олена Зеленська

Мені дуже близький тренд відмови від консьюмеризму. Хоча, зізнаюся, я поки не досягла успіхів в тому, щоб зменшити кількість речей. Але мій шлях у цьому напрямку тільки починається, працюю над собою. Захаращуючи своє середовище проживання, ми захаращуємо і свою свідомість. Я в цьому впевнена. Зараз у споживанні популярний тренд «бути, а не здаватися». Сподіваюся, він розвиватиметься і далі!

Однозначно, одяг може сказати багато чого про людину. Однак за презентаційною частиною зазвичай є і глибший зміст. Якщо ми дозволимо одне одному витрачати менше часу і грошей на презентації, можливо, залишиться більше на смисли.

Маша Єфросиніна

Я – абсолютний адепт нового руху стійкої моди. Я з тих людей, які самі навчилися заробляти гроші. Усе, що маю на сьогодні, заробила абсолютно самостійно. І ніколи в мене не було бажання тринькати гроші. Я дуже добре знаю їм ціну і знала завжди, тому всі мої споживчі звички усвідомлені.

З ростом матеріальних можливостей я стала дозволяти собі розкішні речі. Це найбільше стосується аксесуарів. Щодо slow fashion – хочу сказати, що це теж частина концепції. Усі мої сумки великих брендів – вони вічні. Я не знаю, чи передам я їх своїй доньці і чи буде вона їх носити, але вони точно колись будуть досить красивою, якщо не реліквією, то дорогим вінтажем.

Лєра Бородіна

Вірю, що, навіть якби з нами не трапився карантин, споживчі звички б змінились – я в цьому човні давно. І вони не про те, що раніше ми хотіли багато різного одягу, а тут раптом прокинулися і зрозуміли, що можемо обійтися однією парою джинсів і сорочкою. Вони про інше. Про цінність. Про те, що речі повинні приносити радість, повинні бути якісними і служити більше, ніж один сезон. Зміна наших споживчих звичок полягає в тому, що ми нарешті зрозуміємо, на що дійсно хочемо витрачати більше грошей і чим хочемо володіти, а від чого відмовитися.

Сервіс оренди всього одягу, сервіс підписки на гардероб – я перша, хто мріє користуватися таким продуктом. Я мрію більше не вибирати між молочним і червоним костюмом! Я хочу носити обидва, і ще ось той блакитний з короткими шортами. Однак я не хочу цим володіти. Помічаєте різницю?

Катя Сільченко

Повністю згодна з тим, що fashion став занадто fast. Ми набрали божевільну швидкість, нам усім час сповільнитися. Я за те, щоб об’єднати жіночий і чоловічий тижні моди, а круїзну колекцію і зовсім прибрати. Однак у жодному разі не чіпати кутюр – це особливе свято життя.

Я не роблю божевільні оновлення гардеробу. Я з тих, хто кілька разів подумає перед купівлею. Дуже люблю перешивати одяг, який мені більше не підходить. А також давати друге життя речам, які, здавалося, віджили себе.

Надя Дорофєєва

Мені близький підхід стійкої моди. Часто те, що нам набридло і видається не модним або не стильним, може виявитися для когось річчю мрії. Думаю, світ незабаром прийде до скорочення виробництва. Я намагаюся усвідомлено підходити до оновлення гардероба: перш ніж купити річ, подумки комбіную її з одягом, який у мене вже є. Обожнюю вишукувати цікаві вінтажні речі.

Ірина Горова

На карантині взагалі зникло бажання що-небудь купувати. Думаю, і після карантину прагнення до накопичення і невпинного споживання зменшиться. Люди зрозуміли, що краще витратити гроші на щось важливіше, ніж нові шмотки. Я мрію не про те, щоб піти по магазинах і задовольнити свої миттєві бажання покупками. Я чекаю нагоди знову подорожувати і дивитися світ.

Вважаю, що бізнесу потрібно шукати нові доречні підходи – і тим, хто любить нові красиві речі, і тим, хто не має можливости купувати одяг, вкладаючи кошти в переробку, вторинне споживання, перерозподіл ресурсів. Замість закликів «зменшити» і «заборонити», краще розробляти нові способи використання товарів удруге.

Джамала

Я не хотіла б дотримуватися правила «один раз одягла – і більше в цьому вбранні з’являтися не можна». Проте в мене є речі, які я одягала всього лише на годину, на церемонію, зйомку або інтерв’ю, а потім відправляла їх висіти в гардеробній. На карантині я розібрала свої шафи і обміняла такі речі на спеціальні костюми для лікарів. А виручені гроші передала фонду, який займається пошиттям костюмів і доставкою їх у лікарні.

Бути амбасадором усвідомленого споживання може кожен. Бери приклад з героїнь і починай з малого: розбери свій гардероб і знайди одяг, який нудьгує. Твій одяг може отримати нове і яскраве життя з іншими дівчатами, а тобі дати можливість додаткового доходу. Детальніше читай на ohmylook.ua.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: